neděle 1. dubna 2018

MARŤÁSKOVA KNIŽNÍ HROMÁDKA - DUBEN 2018

Ahoj
Dnes jsem tu s novým článkem a s novou rubrikou Marťáskova knižní hromádka aneb TBR. O této rubrice uvažuji už delší dobu. Inspirovala jsem se např. u Suzanne (Suzanne A. White) a udělala tak trošku po svém. Budou to většinou knihy z mé knihovničky + nějaká kniha z knihovny. Tak tady je má první TBR

První knihou je recenzáček a je to velký rest z minulého roku. Je to ostuda.
Za recenzní výtisk děkuji Nakladatelství Omega

Titanic a duben, to patří k sobě, tak jsem si vybrala tuto knihu. A navíc se procvičím ve slovenštině. Kdykoli na tuto knihu kouknu, vzpomenu si na Irenku z Knihánkova a na Verunku. A na úžasný knižní sraz, který se konal loni v létě v Brně. Knihu jsem si koupila v bazárku, který na srazu byl a pomohla tak pejskům. Už se těším na čtení.

Snažím se teď jíst zdravější, tak je čas i na tuto knihu.

Každý měsíc do své hromádky vyberu i knihu osobního rozvoje. Na duben jsem vybrala tuto knihu z mé knihovničky.

A jedna kniha z knihovny. Moc se na knihu těším, tak jsem ji zařadila do dubnové hromádky.

Tak to je má knižní hromádka na duben. Uvidím jak se mi bude dařit. Další knihy, co budu číst, už budu vybírat podle aktuální nálady. Dnes začnu číst jednu z těchto knih.

Mám natočené i fotky, ale nějak mi nejdou nahrát, proto jsem použila obrázky z internetu. Příští měsíc už to doufám půjde v pohodě, i s fotkama.

Co Vy a TBR? Děláte si knižní hromádky na měsíc?

Žádné komentáře:

Okomentovat