sobota 31. března 2018

Přečtené knihy - Březen 2018

Ahoj
Dnes je 31.3.2018 a tak je čas se ohlédnout za uplynulém měsícem a spočítat kolik knih jsem během března přečetla. Přečetla jsem 7 zajímavých knih. Jsem spokojena. Doufám, že i v dubnu přečtu tolik knih a že budu mít při výběru knih šťastnou ruku. V poslední době mám na zajímavé knihy štěstí.

Kniha je velmi zajímavá a vyvolává ve čtenářích spoustu otázek. Co se doopravdy stalo studentům, kteří se vydali na expedici na Ural? V knize je i spousta zajímavých informací a fotek. V knize jsou i různé teorie co se mohlo stát. Pravdu se už nejspíš nedozvíme. Možná viděli něco, co vidět neměli a kdoví, jestli mělo být vůbec odhaleno, co se stalo.

Tato kniha je úžasná. Za tip děkuji Irence z Knihánkova. Tušila jsem, že mě kniha bude bavit, ale líbila se mi nakonec mnohem víc. Příběh Niny jsem dost prožívala a přemýšlela i o svém životě. Nina sice došla o práci, když se rušila knihovna, kde pracovala, ale našla sama sebe a mnohem víc. Kniha je příjemnou oddechovkou, i knihou k zamyšlení. Doporučuji především ženám.

Kniha se mi velmi líbila. Je to krásný a silný příběh, příběh k zamyšlení. David Winkler vidí někdy události dřív než se stanou. Někdy to může být fajn, jindy už tolik ne. Jeden takový sen se týká jeho dcery. Ve snaze zabránit tomu, aby se to stalo, David opustí rodinu a odjede hodně daleko. Pomůže to? Vyplní se jeho sen? To se dozvíte, když si knihu přečtete. Za sebe knihu doporučuji.

Tuto knihu mě půjčila kolegyně v práci. Kniha je velmi zajímavá, četla se dobře. Jacky odjíždí s přítelem na dovolenou do Egypta, je to dovolená na usmířenou. Nakonec je vše jinak. Jacky potká Egypťana Omara a změní jí to život. Nejdříve v pohádku, později v peklo. 

A kniha z období 2.světové války. Na tuto knihu jsem se chystala už dlouho. Když jsem zjistila, že knihu mají v knihovně, knihu jsem si půjčila a hned přečetla. Příběh je vyprávěn z pohledu devítiletého chlapce Bruna. Jeho otec je důstojník SS a kvůli své práci se z Berlína stěhují s rodinou do Polska. Brunovi se v novém bydlišti nelíbí až do dne, kdy potká Šamuela. Ten je ovšem za plotem a nikam jinam nesmí. Tak se chlapci u plotu schází každý den a povídají si. Jejich přátelství je zvláštní, přesto je pro oba chlapce důležité. Knihu doporučuji.

Kniha se mi velmi líbila, krásný silný příběh. Annie má v životě všechno, co si může přát, ale jednoho dne se všechno změní. Utrpí velkou ztrátu a odjíždí se vyrovnat s tím vším do rodného městečka, kde její rodina po generace vyrábí javorový sirup. Vzpomíná na svou první lásku, na milovanou babičku a vaří. Doporučuji přečíst tuto knihu a prožít příběh Annie.

A dnes jsem sáhla po této knize. Nechtěla jsem rozečítat další knihu, ale u téhle jsem věděla, že ji přečtu. Hlášky jsou opravdu povedené, hodně jsem se nasmála. Doporučuji.

Tak to jsou mé přečtené knihy měsíce března. Kolik knih jste přečetli Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat