neděle 25. března 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 12

Ahoj
Přeji pohodový večer a vítám Vás u nového článku. Jaký byl tento týden? V práci jsem měla noční, tak byl docela náročný, ale byl také zajímavý na knihy i nákupy.

Přečtené knihy
Tento týden jsem přečetla dvě knihy

Kniha se mi velmi líbila, četla se velmi dobře. Příběh Davida Winklera je velmi zajímavý. Davidovi se zdají sny, vidí tak různé věci, ještě než se stanou. Kvůli jednomu snu opustí svou rodinu, odjede hodně daleko a myslí si, že se události nestanou. Je to opravdu tak? Jak jeho život pokračuje dál? To se dozvíte, když si knihu přečtete. Od autora jsem četla i knihu Jsou světla, která nevidíme a ta se mi také hodně líbila. Mám v plánu přečíst i další knihy od tohoto autora. Doporučuji.

A druhou přečtenou knihu mi půjčila kolegyně v práci

Kniha se mi líbila, četla se dobře a kniha byla i zajímavá. Jacky odjíždí s přítelem na dovolenou do Egypta. Je to dovolená na usmíření. Všechno dopadne jinak. Jacky potká pohledného Egypťana Omara a změní jí to život. Vztah s Omarem začíná pohádkově, ale všechno je nakonec úplně jinak.

Ve čtvrtek jsem byla v Břeclavi něco vyřídit a tak jsem spojila povinnost s radostmi.

Stavila jsem se v cukrárně u nádraží a koupila si výborný žitný sendvič s tuňákem. Je moc dobrý.

Stavila jsem se také v Farmošce, obchůdků z farmářskými výrobky. Kokosová tyčinka s příchutí kávy je moc dobrá. Nejogurt jsem chtěla vyzkoušet už delší dobu. Vybrala jsem si borůvkový a i když se mi ze začátku zdála chuť zvláštní, nakonec mi nejogurt zachutnal. Občas si nejogurt koupím, je docela drahý.

Koupila jsem si tam i bezlepkové dobroty. Moc dobré.

Ještě jsem měla čas na autobus, tak jsem se stačila i v papírnictví. Objevila jsem tam lepíky za velmi dobrou cenu. Tak jsem si vzala do zásoby hned několik balíčků.

A v pátek jsem byla v knihovně vrátit přečtenou knihu a donesla si několik knih, které jsem měla zarezervované. Na všechny se moc těším, až si je přečtu.





Jako první knihu, kterou jsem si z donesených knih z knihovny vybrala je tato kniha, kterou si chci přečíst už delší dobu.
Kniha je velmi zajímavá, příběh z období 2.světové války z pohledu devítiletého chlapce Bruna. Knihu budu mít brzo přečtenou.

Dnes odpoledne jsem měla chuť tvořit a tak jsem sáhla po šablonkách a barevných píscích. Vytvořila jsem dva obrázky. Tvoření bylo moc fajn, výborný relax. Budu se teď tvoření věnovat víc. Poslední tři roky v mém životě byly hodně náročné, nebyly moc ideální podmínky na tvoření, ani nálada. Víc jsem četla, ale zas to tolik nevadilo, protože čtení je také úžasný relax.


Přeji dobrou noc a krásné sny. Mějte pohodový týden a v neděli se zase sejdeme u nového článku. A také bude brzo článek Přečtené knihy za březen. A také nová rubrika.

Žádné komentáře:

Okomentovat