neděle 18. března 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 10 + 11

Ahoj
Vítám Vás u nového článku. Minulý víkend jsem byla v Brně, tak článek Marťáskův týden s knížkou nebyl a proto bude tento článek delší a bude to ohlédnutí za knižními i neknižními novinkami za týdny dva. Večer jdu do práce na noční, tak napíšu článek a chvíli si lehnu.

Společné čtení na Knihánkově
Už nějakou dobu dělá Irenka z Knihánkova společné čtení. O co jde? Irenka vybere knihu, která se bude ten měsíc číst a na konci měsíce je stream, kde se diskutuje o knize.
Zatím mi to nevycházelo, ale v březnu se chci zapojit i já. V březnu se čte kniha

Knihu už mám přečtenou a je velmi zajímavá. Vyvolává spoustu otázek, co se to tenkrát vlastně stalo. 

A navíc bude možná i zajímavá akcička. Uvidíme.

A maminka od Irenky opět natočila video a je opět báječné

Doporučuji

A teď jeden rest, aneb na co jsem zapomněla v minulém článku.
Od mé spolupracovnice a kamarádky z práce dcery dělají nádherné náramky z přírodních materiálů. Jeden náramek jsem si od holek nechala udělat a je tam ametyst, obsidián a křišťál. Je nádherný.


A druhý náramek jsem vyhrála u holek v soutěži. Vybrala jsem si tento a je také nádherný.

Minulou sobotu jsem jela do Brna. Cesta proběhla v pohodě a v Brně jsem nejdříve zamířila do Levných knih a koupila knížečku pro mou neteřinku Elenku. A pak jsem už zamířila k taťkovi. U taťky jsme se všichni sešli a přesunuli se na oslavu taťkových 70-tin. Na oslavu dorazili i takový bratři s manželkami. Oslava se vydařila, dobré jídlo, popili jsme a hlavně povykládali spolu. S některými jsem se už dlouho neviděla, bylo to fajn. Dozvěděla jsem se novinky a vzpomínali se také na časy minulé. Narozeniny měl i přítel od mé sestry Janulky. U taťky jsem přespala a v neděli jsem jela domů. Nejdříve jsem se ovšem stačila ve Vaňkovce. Zašla jsem do mé oblíbené kavárny Café Práh a dala si výborný mátový čajík. V kavárně zrovna probíhal i Vegan fest a tak jsem ochutnal a zdravější zákusky. Byly vynikající. Mňam.

Stačila jsem se také v Tchibo a koupila si něco na tvořeníčko.

A v drogerii DM, kde jsem si koupila kokosový olej.

A oční stíny. Jedny značky Catrice a druhé přírodní kosmetika Alverde, které chci vyzkoušet už hodně dlouho. Oboje oční stíny jsou výborné, jsem spokojená.

Ve středu jsem byla po práci s kamarádkou Zlatkou a jejími dětmi v cukrárně. Dali jsme si výborný salátek. Popovídaly jsme si a pak jsme se přesunuly do drogerie. Tam jsem si koupila svíčku


A odličovací tamponky. Těch není nikdy dost.

A dostala jsem od kamarádky knížku. Už se těším až si ji přečtu.

Přečetla jsem tento týden tuto báječnou knihu. Krásný a zajímavý příběh knihovnice, která si plnila sny. Knihu doporučuji. Já se určitě kouknu po dalších knihách této autorky.


Co budu číst dál ještě nevím. Do večera se rozmyslím.

Velkou radost mi udělala Anetka. Po dlouhé době natočila video a je báječné. Doporučuji.

Tento víkend jsem po dlouhé době hrála na tabletu hry. Většinou moc hry nehraji, jen občas, ale pak to stojí za to, mnoho hodin. Co Vy a hry?

A vznikla úžasná knižní komunita Spolu s knihou. Za vznikem této komunity stojí Ondra Mergl. Pěkně se to tam rozjíždí a myslím, že jsem tam nejstarší.

A do práce mi byl doručen balíček s věcičkami na tvoření, které jsem měla objednané dlouho, ale odkládalo se předání, z různých důvodů. Hlavní je, že už mám věcičky u sebe a můžu tvořit. Věcičky jsou super.

Báječné lepíky

Báječné fixy

A pásky

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Já jdu ještě odpočívat, ať jsem v práci fit. Doufám, že jsem na nic nezapomněla. Jakou knihu čtěte?

1 komentář:

  1. Páni, no parádní nákupy :D ten kokosák z DM mám taky. Je perfektní místo tělového mléka a když přežiješ olej v puse tak dokáže hezky vybělit zuby :-)Jdu mrknout na spolu s knihou...moc děkuji za takové info :-) Jsem moc ráda, že dělá Vaňkovka takové akce. Vegan zákusky jsou boží a člověk si to pak tolik nevyčítá :D

    OdpovědětVymazat