neděle 14. ledna 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 2

Ahoj
Je tu neděle a moje ohlédnutí za mým knižním i neknižním týdnem. V práci jsem měla ranní a i když jsem byla unavená, už mi bylo líp. Dnes jdu večer na noční, tak dnes odpočívám. Vždy ta první noční je náročná. Do práce si beru, jako obvykle na noční, knihu. Čtu o přestávkách.

Dočtené knihy

První dočtenou knihou tohoto týdne byl psychothriller. Kniha se mi líbila, četla se dobře. Byla jsem zvědavá jak to dopadne. Jedná se o příběhy dvou žen a jednoho domu, ve kterém je potřeba dodržovat spousta pravidel. A není to vždy jednoduché. Pokud se chcete dozvědět víc, přečtěte si tuto knihu.

A druhou dočtenou knihou tohoto týdne je tato báječná kniha

Kniha se mi velmi líbila. Je dobře napsaná a je určitě k zamyšlení nad vlastním životem, i inspirací. Lepíků jsem použila na zajímavé myšlenky hodně. Určitě si knihu nechám při ruce, abych mohla do knihy kdykoli nakouknout, když budu potřebovat. Za sebe knihu doporučuji. Zázraky tyto knihy neumí, ale dokáží nás nasměrovat na naší cestě za poznáním a šťastnějším životě.

Rozečtené knihy

První knihou, kterou mám rozečtenou, je tento příběh z 2.světové války. Zatím se mi kniha líbí. Knihu si beru dnes do práce a o přestávkách se pohořím do příběhu.

Dnes jsem rozečetla i tuto knihu. Jsem člověk, který si všechno moc bere, všechno moc prožívá a hubnutí je pro mně také aktuální. Tak je tato kniha kniha přesně pro mně.

Ve čtvrtek jsem byla po práci v cukrárně s mou kamarádkou Zlatkou a jejími dětmi. Bylo to super. Se Zlatkou jsme si popovídaly a děti si vyhrály v dětském koutku ještě s jednou holčičkou. Daly jsme si výborný salát s kuřecím masem a já vídeňskou kávu. Předaly jsme si také dodatečně vánoční dárky, knihy. Já jsem dostala tyto 3 knihy a už se těším až si je přečtu. A také se těším na další posezení se Zlatkou.



Já jdu ještě chvíli odpočívat a budu se chystat do práce. Jakou knihu čtěte? Pochlubte se. Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat