pondělí 1. ledna 2018

MARŤÁSKOVA KNIŽNÍ VÝZVA 2018

Ahoj
Je 1.1.2018 a dnes startuje MARŤÁSKOVA KNIŽNÍ VÝZVA 2018

Můj cíl 1.: PŘEČÍST 70 KNIH
Můj cíl 2.: PŘEČÍST HODNĚ KNIH Z MÉ KNIHOVNIČKY
Můj cíl 3.: PŘEČÍST KNIHU VE SLOVENSKÉM JAZYCE
Můj cíl 4.: ČÍST VÍC KNIH ČESKÝCH AUTORŮ
Můj cíl 5.: ČÍST KNIHY OSOBNÍHO ROZVOJE
Můj cíl 6.: ÚKLID KNIHOVNY
Můj cíl 7.: ČÍST KNIHY SE ZVÍŘATY
Můj cíl 8.: ČÍST KNIHY, KTERÉ MAJÍ BARVY ČAKER


Líbí se Vám tato výzva a chcete se zapojit?
Pokud máte blog, článek s výzvou zveřejníte, podle toho, kdy se do výzvy zapojíte. Budu ráda, když tam bude zmínka, že výzvu pořádám já a nebudete výzvu vydávat za svou. Do komentářů pište odkazy na blogy, se kterými se chcete do výzvy zapojit.  

Nemáte blog a chtěli byste se do výzvy zapojit?
Klidně můžete. Napište si do sešitu svůj cíl, kolik knih chcete v roce 2018 přečíst a pak si pište knihy, které jste přečetli. Budu ráda, když se na konci roku 2018 pochlubíte jak jste byli úspěšní. Do komentářů napište "Chci se zapojit".

PŮJDETE DO KNIŽNÍ VÝZVY SE MNOU?


Žádné komentáře:

Okomentovat