pondělí 1. ledna 2018

Marťáskova knižní výzva 2017 - vyhodnocení

Ahoj 

Můj cíl: Přečíst 70 knih
Můj cíl 2.: Přečíst co nejvíce knih z mé knihovničky
Můj cíl 3.: Udělat pořádek v mé knihovničce

Úkoly: Úkolů je 17

  1. Kniha, která má více než 500 stran - After 1: Polibek - Anna Todd
  2. Kniha od českého autora - O fous líp - Petra Zhřívalová
  3. Kniha od zahraničního autora - Sůl moře - Ruta Sepetysová
  4. Kniha ve slovenském jazyce
  5. Kniha - příběh s pejskem - Psí poslání - Bruce W. Cameron
  6. Kniha, která má v názvu barvu 
  7. Přečíst hodně knih z mé knihovničky - částečně splněno
  8. Kniha, která vyšla v roce 2017 - Noční lov - Robert Bryndza
  9. Esoterika, osobní rozvoj - Moudrosti zvířat - Zdeňka Jordánová
10. Kniha, která má fialovou barvu - Koruna - Kiera Cass
11. Kniha, která má zelenou barvu - Než jsem tě poznala - JoJo Moyes
12. Kniha, která se odehrává v Brně
13. Série - Lidi - Milena Holcová
14. Pracovat s knihou Lucie Dolejší
15. Přečíst knihu se zvířaty - Můj život v jeho tlapkách - Wendy Hilling
16. Thriller - Pusinka - Sophie Hannah
17. Kniha, která se odehrává v létě - 40 dní pěšky do Jeruzaléma - Ladislav Zibura

Vždy na konci měsíce bude článek jak zvládám výzvu plnit.


Líbí se Vám tato výzva a chcete se zapojit?

Pokud máte blog, článek s výzvou zveřejníte, podle toho, kdy se do výzvy zapojíte. Budu ráda, když tam bude zmínka, že výzvu pořádám já a nebudete výzvu vydávat za svou. Do komentářů pište odkazy na blogy, se kterými se chcete do výzvy zapojit.  



Nemáte blog a chtěli byste se do výzvy zapojit?

Klidně můžete. Napište si do sešitu svůj cíl, kolik knih chcete v roce 2017 přečíst a pak si pište knihy, které jste přečetli, i splněné úkoly. Budu ráda, když se na konci roku 2017 pochlubíte jak jste byli úspěšní. Do komentářů napište "Chci se zapojit".

Je tu 1.1.2018 a tak je čas na vyhodnocení knižní výzvy pro rok 2017.

Můj cíl 1 - Nesplněno. Přečetla jsem jen 65 knih
Můj cíl 2 - Splněno částečně.  Přečetla jsem 20 knih
Můj cíl 3 - Splněno částečně

Úkoly se mi podařilo splnit je z části. Přesto jsem si čtení užívala a přečetla spoustu skvělých knih. Dnes odstartuji knižní výzvu pro rok 2018.

Žádné komentáře:

Okomentovat