sobota 4. listopadu 2017

Přečtené knihy - Říjen 2017

Ahoj

Během měsíce října jsem přečetla 8 knih a to 7 knih z knihovny a jednu knihu z mé knihovničky(recenzáček).



První přečtenou knihou měsíce října byla tato zajímavá kniha. Velmi zajímavý silný příběh z období 2.světové války a to z Polska, z Varšavy. Příběh je plný válečných hrůz, ale také je i o velké odvaze a riziku, které manželé den co den podstupovali. Pomohli během války velkému počtu lidí i zvířat. Kniha mě hodně zasáhla. Knihu doporučuji. Čtenáři se v knize dozví spoustu zajímavých informací z válečné Varšavy. Kniha je i zfilmována, ale film jsem ještě neviděla.

Druhou přečtenou knihou měsíce října byla kniha, kterou jsem objevila díky Verunce. Kniha se mi líbila, je velmi zajímavý příběh mladíka,  který se zamiluje do starší ženy. Všechno se  zdá idylické, ale Hanina minulost vše pokazí. Knihu mám půjčenou z knihovny, ale uvažuji o tom, že si knihu koupím do své knihovničky. V knize je spoustu zajímavých myšlenek a lepíků bych potřebovala hodně. Film jsem ještě neviděla.


Třetí přečtenou knihou měsíce října byla kniha od mé oblíbené autorky Danielle Steel. Kniha se mi velmi líbila. Velmi zajímavý příběh dvou sester Olivie a Victorie. Olivie a Victoria jsou jednovaječná dvojčata a jsou velmi podobné vzhledově a hodně rozdílné povahově. Jsou velmi podobné, zrcadlově. Co má jedna napravo, druhá má nalevo. Jen málo lidí je dokáže spolehlivě rozeznat. Sestry toho mnohdy zneužívají a mění se. Olivie je zodpovědná, Victorie je divočejší. Victorie se dostane do problémů a tak jejich otec rozhodne, že se Victorie vdá za Charlese, aby napravila svou pověst. Manželství není šťastné a tak sestry znovu spekulují jak to vyřešit. Vymyslí plán a zrealizují. Jak to bylo dál? To si přečtete v této knížce. Není to jen romantika, je to mnohem víc. Příběh začíná v roce 1913. Doporučuji.


Čtvrtou přečtenou knihou měsíce října byla opět kniha Danielle Steel. Kniha se mi velmi líbila. Příběh je velmi zajímavý. Příběh Blaise a její dcery Salimy. Vše se zdá být ideální, ale není to úplně pravda. Blaise je úspěšnou reportérkou a svoji práci miluje. Dcera Salima trpí od dětství cukrovkou a postupně ztratila zrak. Salima chodí do speciální školy, kde je o ni dobře postaráno a žije odděleně od matky. Oběma t takto vyhovuje, ale pak na nějakou dobu zavřou školu a Salima se vrací k matce a spolu s ní i asistent Simon. Nejdříve vzájemné vztahy nejsou ideální, ale časem si k sobě všichni cestu najdou. Jak to dopadlo se dozvíte, když si knihu přečtete. Není to jen romantický příběh, je tam mnohem víc. Za sebe doporučuji.


Pátou knihou měsíce října byl recenzáček od Omegy. Kniha se mi velmi líbila a je zajímavá. Recenzi si můžete přečíst zde

Šestou knihou měsíce října byla tato

Jedná se o pátý díl série Selekce. Kniha se mi velmi líbila. Mám ráda, pro mně pohádkovou, tuto sérii.

Sedmou knihou měsíce října byla tato velmi příjemná detektivka.

Kniha se mi velmi líbila. Mám ráda případy vrchního inspektora Gamache, který je můj oblíbený hrdina. Jeho styl vyšetřování mě baví. V tomto případu byl jeden muž Olivier, jeden mrtvý poustevník, poklad, tajemství a tajná minulost.

Osmou knihou měsíce října byla kniha, kterou jsem objevila díky Verunce. Kniha se mi velmi líbila. I když je určena spíš mladším čtenářům, doporučuji i dospělým. Příběh chlapce, který chodí na střední školu a každý den prožívá radosti, i starosti a snaží se s tím vyrovnávat, co nejlépe. Vždy to není jednoduché. Chlapec, který stojí v koutě se snaží žít s jinými lidmi, hledá si kamarády. Uvažují o tom, že si knihu koupím do své knihovničky.


Kolik knih jste přečetli během měsíce října Vy? Pochlubte se.


1 komentář: