neděle 12. listopadu 2017

Marťáskův týden s knížkou 30

Ahoj
Přeji pohodovou neděli a jsem tu s pravidelným nedělním článkem. Tento týden jsem měla v práci ranní a byla jsem hodně unavená. Hlavně koncem týdne. Byla jsem bez energie, nechtělo se mi ani číst. Už je to lepší. Dnes jdu do práce na noční.

Dočtená kniha

Kniha se mi velmi líbila. Příběh je velmi zajímavý. Kniha se četla dobře a i když kniha má 720 stran, bylo to v pohodě. Na recenzi pracuji, bude brzo.

Rozečtená kniha

Po dočtení knihy My, utonuli jsem přemýšlela, co číst dál. Nakonec jsem vybrala tuto knihu. Jedná se o skutečný příběh tří žen a jejich dětí. Kniha je velmi zajímavá. Znovu a znovu čtenáře šokují hrůzy, které se tenkrát děly.

Tento týden mi došel katalog knižního klubu. V katalogu je spousta lákadel, tak výběr bude náročný. Penízků na knihy teď moc není, tak asi tak.

A došel mi také další recenzáček. Ještě mi má dorazit jedna kniha. Za recenzáčky moc děkuji Nakladatelství Omega.
Už se moc těším až se pustím do čtení. Kniha je krásná.

Mám ráda svíčky, tak jsem si tento týden udělala radost a koupila si u nás v obchodě tyto citronové. Ještě si asi koupím další. Mají ještě pomeranč, vanilka a levandule.

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Já se už budu pomalu chystat do práce. O přestávkách budu číst.

1 komentář:

  1. Narodili se aby přežili vypadá hodně dobře. Na Čarodějnice jsem u Omegy taky koukala, ale už jsem se jednou zklamala v podobném tématu a nechtěla jsem se do čtení nutit kvůli recenzi, takže možná si knížku někdy koupím, ale počkám si na recenze ostatních. :)
    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat