neděle 29. října 2017

Přečtené knihy - Srpen 2017

Ahoj


Dnes se koukneme jaké knihy jsem přečetla během měsíce srpna. Přečetla jsem 9 knih. Přesněji dočetla knihu rozečtenou koncem července, 7 knih přečetla a jednu knihu dočetla na začátku září a přesto ji zahrnu do tohoto článku. 6 knih z mé knihovničky a 2 knihy z knihovny. Článek píšu s pořádným zpožděním. Dnes je 29.10.2017.



První knihou měsíce srpna byla kniha Spratek. 
SpratekCo Vás první napadne, když si přečtete název této knihy? Tato velmi zajímavá knížečka je o situacích, kdy chceme, aby bylo vše podle nás, ať to stojí co stojí, za každou cenu. O našem egu, našem spratkovi v nás. Uvědomila jsem si, že i na de mnou mnohokrát vyhrává můj Spratek. Kniha se mi líbila a budu se k ní vracet, kdykoli bude potřeba si uvědomit, že můj sprateček je aktivní. Doporučuji. 

Další knihou měsíce srpna byla opět kniha Zdenky Jordánové a to kniha Moudrosti zvířat.

Moudrosti zvířatV této zajímavé knize autorka píše o zvířatech, o jejich moudrosti a o tom jak reagují v různých situacích a co nám tak chtějí naznačit. Tato kniha se mi líbí nejvíc z těch, co jsem od Zdenky Jordánové četla. Kniha přesně pro mně. K této knize se také budu vracet.


Obě tyto knihy jsou z mé knihovničky a k oboum knihám se budu vracet. U obou knih jsem hojně používala lepíky. Co Vy a knihy Zdenky Jordánové?

Lepíky jsem hojně používala i u další knihy měsíce srpna. Je to také kniha z mé knihovničky a také se k ní nejednou vrátím.
Všechny malé zázraky

Kniha se mi líbila, je velmi zajímavá a je knihou k zamyšlení. I když už dávno nepatřím do cílové skupiny, pro kterou je kniha určena, kniha mně zasáhla. Zasáhla mně víc, než jsem čekala. Myslím, že kniha není jen pro mladé. Myslím, že knihu si mohou přečíst všichni. V knize je spousta zajímavých myšlenek, našla jsem slova přímo pro mne. Každému kniha může něco dát. Prožijeme příběh Finche a nakoukneme tak, co prožívají lidé jako Finch, lidé s bipolární poruchou. Téma je to velmi zajímavé a lidí jako Finch kolem nás žije mnoho, i když to možná netušíme, jak blízko nás. Zajímavý je i příběh Violek. Za sebe knihu doporučuji a kouknu se i po další knize této autorky Tíha vesmíru.

A pak jsem sáhla po knize mé oblíbené autorky. Byla to kniha Dar a je to má srdcovka. Kniha, kterou jsem četla už mnohokrát a ráda se k ní vracím. Na konci knihy pokaždé bulím. Je to nádherný příběh. Doporučuji.
Dar

Další knihou měsíce srpna byla kniha Hotýlek. Autorka Alena Mornštajnová se letos zařadila mezi mé oblíbené autorky a tak jsem si ráda přečetla i tuto knihu. Kniha se mi líbila. Je to zajímavý příběh jedné rodiny a jednoho hotýlku v průběhu mnoha let. Doporučuji.

Hotýlek

A další knihou měsíce srpna byla tato velmi zajímavá kniha. Příběh Bílé masajky znám, tak jsem byla zvědavá i na tuto knihu. Líbila se mi.
Dívka se žirafím krkem

Další knihou měsíce srpna byla tato. Nádherný a silný příběh začínající objevením plechové krabice s dopisy. Současnost a návraty do minulosti, mám to v příbězích ráda. Kniha se mi velmi líbila.
Utajená léta


A další kniha měsíce srpna. Kniha se mi velmi líbila a četla se velmi dobře. Krásný, silný příběh Denisy a jejího syna Kyla, který má 4 roky a má problémy s mluvením. Je to i příběh dobrovolného hasiče Taylora. Příběh začíná Denisinou havárií a hledání Kyla, který se ztratil. Mezi těmi, kdo Kyla hledají je i Taylor. Jak to bylo dál? To se dozvíte, když si knihu přečtete. Za sebe doporučuji.
Útěk do samoty

Poslední knihou měsíce srpna byla kniha, kterou mám ve své knihovničce už hodně dlouho.

Dívka s devíti parukami

Kniha se mi líbila, i když moc pochvalných komentářů jsem ke knize nečetla. Autorka popisuje svůj boj s rakovinou, z pohledu mladé dívky. Paruky v této knize hrají velkou roli. 

Žádné komentáře:

Okomentovat