neděle 29. října 2017

Marťáskův týden s knížkou 28

Ahoj
Přeji pohodové nedělní odpoledne a píšu dnešní článek. Tento týden jsem měla v práci noční, bylo to únavné, přesto mám novinky o kterých chci psát. 

Přečtené knihy
První dočtenou knihou je Koruna

Koruna je pátý díl série Selekce. I tento díl se mi líbil, čtení jsem si užívala a prožívala tento příběh. Konec je trošku překvapivý, ale tušila jsem. V knize jsou i zajímavé myšlenky, to mě docela překvapilo. Knihu mám půjčenou z knihovny. Kdyby byla kniha moje, sáhnu po lepících. I když se mi celá série líbí, kupovat si ji do své knihovničky nebudu.

Potom jsem přemýšlela, co číst dál a nakonec to vyhrál Hladový duch. Je to velmi příjemná detektivka. Případy vrchního inspektora Gamache mě prostě baví. V tomto díle je jeden muž, který se jmenuje Olivier, jeden mrtvý poustevník, poklad, tajemství a minulost. Vrchní inspektor Gamache je můj oblíbenec a jeho styl vyšetřování případů mě baví. I v této knize jsou zajímavé myšlenky.


A pak jsem rozečetla knihu, kterou jsem si tento týden donesla z knihovny. Na tuto knihu mě nalákala Verunka. Byla jsem na ni hodně zvědavá. Rezervována jsem si knihu v knihovně, teprve teď byla pro mně připravena. Zatím se mi kniha líbí.

Ve středu jsem byla v knihovně vrátit přečtené knihy a dvě knihy jsem si donesla. Ten, kdo stojí v koutě, kterou mám rozečtenou a Řbitov zvířátek.

A došel mi recenzáček. O knize jsem psala už minule. Je krásná a je to kniha pořádně baculatá. Dnes chci začít knihu číst. Jsem na knihu hodně zvědavá.

Včera jsem psala recenzi na knihu Listen to my heart. Bylo to docela náročné. Tento týden jsem přemýšlela jak recenzi napsat. Včera odpoledne jsem se pustila do psaní. Šlo to celkem dobře a pak se stalo něco, co mě naštvalo. Nějak se mi povedlo to, co jsem měla napsané, smazat. Tak jsem se do psaní pustila znovu. Recenzi jsem psala přímo na tabletu, neměla jsem ji napsanou dopředu, tak jsem musela přemýšlet, co jsem tam všechno chtěla napsat. Naštěstí to dopadlo dobře. Jen to zabralo víc času. Stalo se Vám to někdy?

Jaké je Vás dnes počasí? U nás fouká celý den pořádný vítr a je i sluníčko. Přeji ať Vám vítr nenapáchá žádné škody.

Užijte si neděli a pohody. Přeji pohodový úspěšný příští týden. Jaká kniha Vám dělá společnost?

Žádné komentáře:

Okomentovat