neděle 17. září 2017

Marťáskův týden s knížkou 22

Ahoj
Přeji pohodový večer. Dívám se na film Jak básníci přicházejí o iluze a píšu dnešní článek.

Tento týden jsem měla v práci noční, byla jsem dost unavená a taky nachlazená. Byla jsem u doktora na preventivní prohlídce, na kterou chodíme každý rok kvůli tomu, že pracujeme na tři směny. Dopadlo to dobře.

Ve středu jsem byla v knihovně vrátit přečtenou knihu. Odolala jsem a nové knihy si nedonesla. Je to dobře, protože knih z knihovny i tak mám stále dost.

Přečtena kniha
Tento týden mi dělala společnost tato velmi zajímavá kniha. Kniha se mi velmi líbila. Během víkendu jsem napsala a dnes odpoledne zveřejnila recenzi. 

Při čtení této knihy jsem hojně používala lepíky na zajímavé myšlenky.

Tento týden mi udělal radost balíček z Nakladatelství Omega. Knihu jsem získala v recenzním konkurzu. Měla jsem z toho velkou radost, protože mně kniha hodně lákala. Podle anotace to vypadá na zajímavý příběh. Už se moc těším až knihu začnu dnes číst. Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Nakladatelství Omega



V pátek a pondělí mám dovolenou, v Lanžhotě jsou Hody. Nakonec jsem nikam nešla, je zima a pršelo. Spíš jsem si užívala volna a odpočívala a nabírala síly na další týden. I když hry většinou nehraji, teď dva dny jsem na tabletu hry hrála. Objevila jsem zajímavé, tak jsem takto relaxovala. Občas to tak mám. Dnes byla i doma docela zima, tak jsem přidávala víc vrstev oblečení na sebe. Pak jsem se na sebe koukla a usoudila jsem, že musím být barvoslepá. Každý kus oblečení je v jiné barvě. Převléct jsem se ovšem nešla. Barvy mám ráda, ale dnešní barevná kombinace byla poněkud zvláštní.

Mějte se pohodově a přeji pohodový a úspěšný příští týden. Jakou knihu čtěte Vy?






Žádné komentáře:

Okomentovat