neděle 10. září 2017

Marťáskův týden s knížkou 21

Ahoj
Je tu neděle a povídání o mém knižním i neknižním týdnu.

Tento týden jsem měla v práci ranní a byla jsem hodně unavená. A navíc koncem týdne rýma a kašel, tak jsem se přes víkend léčila čajíkem, paralenem a nosními kapkami. A posmrkala hromadu kapesníků. Už je to lepší. Večer jdu na noční. Ve čtvrtek preventivní prohlídka na gynekologii, dopadlo to celkem dobře.

A teď už knihy

Přečtena kniha

Tato kniha mi dělala společnost celý týden a velmi se mi líbila. Thriller na téma stalkingu. Napínavá kniha až do konce. Až do konce jsem netušila, kdo je vrahem, i když pár tipů jsem měla. Hovor se smrtí je osmým dílem ze série. Já začala číst sérii tímto dílem, což není ideální, ale u nás v knihovně bohužel celou sérii nemají. Určitě si, ale přečtu díly, které mají.

Byla jsem také tento týden v knihovně vrátit knihy a donesla si knihy, které jsem měla rezervované.

V pondělí jsem si byla na poště pro balíček, který skrýval tento nádherný zápisník, který jsem si objednala na Facebooku ve skupině Moti - kouzelné šití. Ještě uvidím na co zápisník využiji, ale nejspíš bude takovým mým diářem na příští rok.

A došel také katalog Knižního klubu. Je tam spousta lákadel, ještě nejsem rozhodnuta, které knihy objednám. Už jste viděli katalog a máte vybráno? Které knihy Vás zaujaly?

A tento týden došel ještě jeden balíček. A to z Nakladatelství Omega. Je to už delší doba, co jsem zkusila štěstí v recenzním konkurzu. Moc jsem s tím nepočítala a ono to vyšlo. Udělalo mi to velkou radost, protože jsem to zkoušela víckrát a nikdy to nevyšlo, až teď. Za recentní výtisk děkuji Nakladatelství Omega. Dnes knihu začnu číst.

A už je na cestě další kniha. Jaká? O tom zas příště.

Měla jsem v plánu tento týden dohánět resty na blogu, psát články, které Vám dlužím, ale byla jsem moc unavená a nebylo mi vůbec dobře, tak to nešlo. Nebojte slibované články budou. Už se na to vrhnu.

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Mějte se pohodově a brzo se sejdeme u nového článku.

1 komentář:

  1. Knižní klub mi také přišel a já osobně budu objednávat pokračování sérií, co už mám doma. Klasika :D
    Jinak super notes, díky za tip :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat