čtvrtek 20. dubna 2017

KNIHOVNÍČEK 1 - MOJE ČTECÍ RUTINA

Ahoj
Tímto článkem se zapojuji do projektu KNIHOVNÍČEK aneb #sknihousplecne.
Tento úžasný projekt vymyslely Irenka (Rodaw) a Verunka. Cílem tohoto projektu je spojit ještě víc ty, kteří milují knihy.


O projektu: Knihovníček spočívá v tom, že na dané téma, které Irenka vymyslí a oznámí ve videu, se budou natáčet videa, popřípadě psát články.

Jak to bude fungovat?



Do tohoto projektu se můžete zapojit kdykoli. Do celého a nebo jen do dílů, které Vás zaujmou. Zapojit se můžete jak videi, tak články.
VIDEA
- má na starosti Irenka

- posílejte na mail knihankovsvetknih@gmail.com (do předmětu uveďte KNIHOVNÍČEK __ (číslo:)) a pošlete odkaz na video)
- video přidá Irenka do seznamu videí na YouTube (př. Knihovníček 1 - https://www.youtube.com/playlist… ) + až sama natočí svoje video, odkaz vloží ještě přímo pod něj :-)
ČLÁNKY
- má na starosti Verunka
- posílejte na mail projektknihovnicek@seznam.cz (do předmětu uveďte KNIHOVNÍČEK __ (číslo:)) a pošlete odkaz na článek)
- odkazy na články budou na Verunčině blogu - http://brcqo.blog.cz/ a odkaz na její článek s odkazy na Vaše články bude pod mým videem
 

MOJE ČTECÍ RUTINA

Místo,kde doma nejčastěji čtu

Doma čtu nejčastěji v posteli a čtu, kdykoli mám čas a mám náladu na čtení.




Moje aktuálně čtená kniha a aktuální záložka do knihy
Knihu Sedm sester už mám rozečtenou už delší dobu. Kniha se mi líbí, ale nebyla poslední dny ta správná nálada na čtení. Záložka do knihy mi nesmí při čtení chybět. Tyto magnetické záložky do knih jsou moje velmi oblíbené. Při čtení vždy záložku přesunu o několik stran dál v knize a až se k tomu místu dostanu, záložku zase přesunu a to opakuji pořád dokola, dokud se mi chce číst.


Tady čekají knihy na přečtení z knihovny

Můj stolek u postele

Knihy z knihovny, které čekají na přečtení
Hromadu knih z knihovny mám stále velkou. Rezervuji si knihy na online katalogu knihovny. Vždy přečtené knihy jdu vrátit a vyzvednu rezervované knihy, které jsou už volné.

Můj oblíbený hrnek na kávu
Při čtení si někdy dělám kávu nebo čaj do tohoto mého oblíbeného hrnku.

Ještě jeden můj oblíbený hrnek

Obal na tablet

Záložky do knih
To je moje aktuální sbírka záložek do knih. Když si kupuji knihy v knihkupectví, tak si ráda kupuji i záložky do knih, když vidím nějakou, která mě zaujme.

Obaly na knihy
Teprve nedávno jsem začala používat obaly na knihy. Tyto dva jsem si objednala na facebooku ve skupině Tvoření JULIANA. Zatím jsem s obaly moc spokojená.


Aktuálně používaný obal na knihy

Další místa doma, kde ráda čtu
Doma ještě někdy čtu v kuchyni a mým oblíbeným místem, kde ráda čtu je vana. Do vany si beru starší knihy, kdyby se mi náhodou podařilo knihu "utopit". Naštěstí se mi to moc často nedaří.

Ráda také čtu v práci o přestávkách na odpolední a na noční směně. Nepřečtu toho tolik, ale každá chvilička na čtení je dobrá.

Když jedu do Brna, nebo jinam na výlet, kniha jede pochopitelně se mnou. Ne vždy na čtení dojde, ale ten úžasný pocit, že knihu mám s sebou a můžu kdykoli pokračovat ve čtení je fajn.

Tak to byla má ČTECÍ RUTINA. Jaká je ta Vaše?

Já už se moc těším na další téma projektu. 

2 komentáře:

  1. "Pokud chcete duhu, musíte se smířit s dešťěm"
    To je krásný 💜 Doma mám podobnou záložku a na ni je zase něco v tomto smyslu " Můžete být smutní z toho, že růže má trny a nebo můžete být vděční a šˇastní za to, že trny mají růže" , to je taky moc hezké :)
    Krásný článek, děkujeme za zapojení!!
    Jinak magnetické záložky taky miluju :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, byla to pro mě výzva. Děkuji za KNIHOVNÍČKA a těším se na další témata. Děkuji za krásný komentář.

    OdpovědětVymazat