čtvrtek 16. března 2017

Moje velká závislost - Knihovna

Ahoj
Většina knihomolů si kupuje hodně knih, já to mám trošku jinak. Knihy si také kupuji, ale daří se mi celkem se krotit. Horší je to už s knihami z knihovny. To mám doma stále velkou hromadu knih. I když se mi podaří tuto obří hromadu knih trošku zmenšit, vzápětí zase naroste. Stačí mě kouknout na online katalog knihovny. Je tam často spousta lákadel a odolávat je dost těžké.

Dnes jsem byla opět v knihovně. Vrátit přečtenou knihu


A také vrátit tuto knihu

Knihu mám doma z knihovny už hodně dlouho a zatím jsem nečetla. Přesto jsem se rozhodla knihu vrátit. Momentálně nemám tak úplně náladu na fantasy. Tak se do ní pustím někdy později.

Moje aktuální hromada knih z knihovny

A právě čtená kniha a zatím líbí.

Měla bych číst a číst, abych to zvládla brzo přečíst a nejlépe nějakou dobu nenosit další knihy z knihovny, ale už mám několik knih vyhlédnutých, tak bude těžké odolat. Tak jsem zvědavá jak dlouho vydržím odolávat.

Co Vy a knihovna? Chodíte také do knihovny nebo si knihy kupujete do své knihovničky?

Žádné komentáře:

Okomentovat