neděle 12. února 2017

Srdce Sahary - Alec Palmer

Srdce Sahary - Alec Palmer
Nakladatel: Alpress
Edice: Klokan
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2014/10
Počet stran: 368
Vazba: Pevná

Anotace:  Denis Scott se společně s přítelkyní Alyson vydá proti vlastní vůli na zběsilou honičku za mocným artefaktem, ukrytým tajemným národem Garamantů v hlubinách Sahary. V cestě jim nestojí jenom žoldnéři, sloužící mocné a všehoschopné organizaci, ale i nehostinná poušť, písečné bouře, solná jezera a... cosi krvelačného a děsivého, co přežilo pod jejími písky.

Denis Scott a jeho přítelky ně se vydají na nebezpečnou cestu za mocným artefaktem do hlubin Sahary. Na této cestě je s nimi i Eric, Edaber a Tamenna. Cestou zasahují do hledání artefaktu i další a další lidé v dobrém i zlém. Cesta je to nebezpečná, plná nebezpečí, smrti. Denis, Alyson i ostatní mají různá tajemství a různé důvody k tomu, aby artefakt byl nalezen. Najdou ten mocný artefakt a dojdou na konec cesty všichni ve zdraví?

Kniha je výborná a dá se říct, že se mi líbila. I když pocity z knihy mám rozporuplné. Příběh se mi líbil, kniha je zajímavá, ale některá místa mě tolik nebavila. Trošku moc politiky, zbraní, ale to je můj pocit. Věřím, že si kniha své čtenáře najde. Možná, že jsem po knize nesáhla v úplně ideálním období. V každém případě se kouknu i po dalších knihách autora a uvidím, jak se mi budou líbit.

1 komentář:

  1. Myslím si, že kniha by se mi asi nelíbila, teď na první dojem mě nezaujala. :/

    OdpovědětVymazat