pondělí 20. února 2017

Dívka v ledu - Robert Bryndza

Dívka v ledu - Robert Bryndza
Nakladatel: Grada
Série: Erika Fosterová (1.díl)
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2016/11
Počet stran: 448
Vazba: Pevná 

Anotace:  Poté co je v parku v jižním Londýně pod vrstvou ledu nalezeno tělo mladé ženy, na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová. Oběť, krásná dívka z mocné a bohaté rodiny, měla podle všeho dokonalý život.
Když Erika začne pátrat hlouběji, vynoří se souvislosti mezi její vraždou a smrtí tří prostitutek, které někdo uškrtil, svázal jim ruce a hodil do vodních ploch po Londýně.
Jaká je spojitost mezi dcerou vlivného lobbisty, který si myslí, že může ovlivňovat i vyšetřování, a mrtvými imigrantkami? Jaké temné tajemství dívka v ledu skrývala?
Čím více se Erika přibližuje k odhalení pravdy, tím více se vrah blíží k Erice. Poslední případ detektiva šéfinspektora Fosterové skončil katastrofou a smrtí pěti policistů včetně jejího manžela. Eričina kariéra visí na vlásku, musí bojovat s vlastními démony i s vrahem, který je hrůznější než kdokoliv, komu čelila v minulosti.
Dopadne ho dříve, než udeří znovu


Lee Kinney bloumá po ulicích. Dojde až k muzeu, do zahrad a k zamrzlému jezeru. Uslyší vyzvánění mobilního telefonu a vydá se za tím zvukem. Telefon najde, ale najde i něco jiného. Pod ledem je tělo mrtvé dívky. Na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová. Zjistí se, že mrtvá dívka je třiadvacetiletá Andrea Douglasová-Brownová. Andrea je z mocné a bohaté rodiny má bratra Davida a sestru Lindu. Erika spolu s kolegy jede za rodiči Andrey, informovat je o smrti jejich dcery. Jim se nelíbí, že vyšetřování vraždy jejich dcery vede zrovna Erika. Tak se do vyšetřování dostává i detektiv šéfinspektor Sparks. Vyšetřování začíná. Erika pátrá a zjišťuje informace s Andreina života. Mluví s různými lidmi, na povrch vyplouvají nové skutečnosti. Zjistí, že byly nalezeny tři mrtvé prostitutky, nalezeny ve vodě. Má to souvislost s Andreinou smrtí? Měla Andrea opravdu dokonalý život? Nebo to bylo jinak? Erika se pomalu přibližuje k vyřešení vraždy, ale jde o život i jí a její kariéra je ohrožena. Co všechno odhalí? Jaká tajemství?

Tato kniha kniha se objevovala všude, měla jsem pocit, že knihu čte každý. Tak jsem si přečetla anotaci a kniha mě zaujala a byla jsem zvědavá. Když jsem zjistila, že knihu mají u nás v knihovně, rezervována jsem si ji a těšila se, že si knihu přečtu i já. Kniha mě zaujala od prvních stránek, líbila se mi. První část knihy je trošku zdlouhavá, ale pak už to stoji za to. Erika mi byla, i přes své chyby, sympatická a jsem zvědavá na její další případ. Na to jaká bude další autorova kniha z této série.

5 komentářů:

  1. Naprosto souhlasím, kniha je všude ale ještě jsem se k ní nedostala. Snad se mi to brzy povede :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jedna z nejlepších v minulém roce :D Tenhle týden se těším na dvojku :D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Zase to všichni četli, jenom já ne. :-D Ale sestřenka jí dostala k narozeninám, takže se do ní taky pustím. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky napsané. Dívku v ledu mám už dlouho na wishlistu a pořád na ní někde narážím. Asi už je čas si jí pořídit a pustit se do ní. :)
    Zdraví Anita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ano, pusť se do čtení, je vážně skvělá. Za sebe doporučuji.

      Vymazat