sobota 9. dubna 2016

První - Kiera Cass

První - Kiera Cass
Nakladatel: CooBoo
Série: Selekce (3. díl)
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2015/09
Počet stran: 312

Vazba: Pevná


Anotace: Nastal čas korunovat vítězku! Když byla America vybrána do Selekce ani ve snu by ji nenapadlo, že by se ocitla na dosah samotné koruny, natož k srdci prince Maxona. S blížícím se koncem soutěže narůstají hrozby za branami paláce a America si uvědomuje, jak je lehké všechno ztratit a jak těžce bude muset za svou budoucnost bojovat.

Selekce stále pokračuje. Nyní bojují o korunku a srdce Prince Maxona 4 dívky. Vztahy mezi dívkami se zlepšují a jsou z nich kamarádky. America si ujasňuje po čem touží a jaký má vztah k princi Maxonovi, ale také k Aspenovi. America není moc oblíbená u krále, ten má jinou favoritku. Královna si naopak Americu oblíbila. Americe zemře otec, je jí umožněno na 4 dny opustit palác a strávit je s rodinou. Tyto dny jsou pro rodinu a další vývoj situace důležité. Za branami paláce dochází k čím dál vážnějším hrozbám a Selekce se chýlí ke konci. Získá Amerika korunku a srdce prince Maxona?

I třetí díl série Selekce se mi hodně líbil, čtení jsem si užívala. Knihu jsem měla přečtenou brzo. Tato série je pro mně krásnou pohádkou, dobře napsanou. Doporučuji všem, co mají rádi pohádky. Tato série je určena pro mladé čtenáře, ale myslím, že si ji můžou přečíst všichni. 
Už se můžeme těšit na další díl této série Dcera, který má letos vyjít.

4 komentáře:

  1. Knihu jsem zrovna dneska dočetla. Z celé série se mi líbila nejvíce, i když v zahraniči již vychází další díly, tak se nechám překvapit. A knihu jsem měla přečtenou za dopoledne ☺😀.

    Měj se moc hezky,

    Mimozemšťanka

    OdpovědětVymazat
  2. Celou sérii mám také přečtenou a pro mě dokonalost!
    Nejlepší byl pro mě právě poslední díl První a ten konec jsem vážně nečekala... (myslím ty zvraty tam) :)

    OdpovědětVymazat