pátek 29. dubna 2016

Neodcházej - Katarína Gillerová

Neodcházej - Katarína Gillerová
Nakladatel: Motto
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2012/09
Počet stran: 344
Vazba: Pevná


Anotace: Veronika neměla příliš šťastné dětství. Vyrůstala v rodině se zaneprázdněným otcem a matkou, která se viděla v její starší sestře Monice. Zoufale toužila po lásce, a proto se velmi upnula na svého muže Andreje. Vůbec si nevšimla, že Andrej se jí začíná vzdalovat, až jednoho dne přišel šok – manželovo přiznání k nevěře a rozvod. Veronice se zhroutil celý svět a zůstala sama s malým synkem. Záhy zjistila, že nepřišla jen o manžela, ale také o celou řadu přátel...

Veronika žije  manželem Andrejem a synkem Andrejkem a vše se zdá být v pořádku. Jednoho dne se vrací manželé s oslavy u známých Hely a Bohuše a najednou je všechno jinak. Andrej se přizná k nevěře a oznámí, že chce odejít a že se chce rozvést. Po Veronice chce, aby to malému Andrejkovi oznamovali postupně a před jeho matkou má dělat, že je vše v pořádku. Veronika zůstává se synkem Andrejkem sama a nastává obtížné období jejího života. Postupně přijde na to, že přišla i o přátele. Veronika se časem ze všeho vzpamatovává a snaží se znovu žít. Andrej se s novou partnerkou ožení, ale časem i tam není všechno úplně dokonalé. A jak to bylo dál? Bude Veronika znovu šťastná?

Kniha se mi velmi líbila, čte se velmi dobře. Měla jsem ji přečtenou brzo. Veroniku jsem si velmi oblíbila a držela jsem jí palečky. Velmi si mně získal i malý Andrejek svými průpovídkami. Líbily se mi také vzpomínky Veroniky na dětství a seznámení s Andrejem. Příběh je krásný, i smutný, i k zamyšlení. Doporučuji čtenářkám jako skvělou oddechovku. Já se kouknu i po dalších knihách od této autorky.

2 komentáře:

  1. To by mohla být kniha mezi složitější četbou. Autorkua ani knihu neznám :)
    Děkuju za tip :)
    bilbovy-knihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Knihy od autorky jsou podobné jak od Táni Keleové-Vasilkové.

      Vymazat