neděle 13. března 2016

Dokud držím pohromadě - Marcela Mlynářová

Dokud držím pohromadě - Marcela Mlynářová
Nakladatel: Brána
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2015/03
Počet stran: 192
Vazba: Pevná


Anotace: Další kniha oblíbené autorky, v níž opět vypráví o svých příhodách, o životních vrcholech, pádech a zvratech, o všem, co přináší běžný život lidem, kteří k němu přistupují s humorem, nebojácně, s kuráží a kteří si na situacích, jež prožívají, dokážou vždy najít něco dobrého a nikdy se nevzdávají.


Autorka vypráví o svých příhodách ze svého života. Veselé příhody, i ty horší, ale napsané s nadhledem a s osobitým autorčiným smyslem pro humor. Kniha má 8 zajímavých kapitol, kde vypráví o své rodině, běžných dnech a cestování. Velmi se mi líbila kapitola Matka, kde vypráví o zážitcích z dovolené v Beskydech se svou matkou. Na konci kapitoly je napsaný pěkný citát
SKUTEČNÝ ŽIVOT NEZNIČÍ ANI NEJTVRDŠÍ SOUBOJE: NESMÍ JÍT ALE O ŽIVOT.
Další kapitolou, která se mi líbila je Island, ve které popisuje své zážitky ze zájezdu na Island.
VŽDYCKY JE NĚCO ZA NĚCO: KRÁSNÉ OKAMŽIKY VŠAK ZŮSTÁVAJÍ,  OSTATNÍ POMÍJEJÍ.
Třetí kapitola, která se mi velmi líbila, je Vysočina, kde vypráví o svých dnech na Vysočině.
VŽDY, KDYŽ NĚCO KRÁSNÉHO KONČÍ, VĚŘME, ŽE NÁS NĚCO JEŠTĚ KRÁSNĚJŠÍHO ČEKÁ. 

Kniha se mi velmi líbila, je to příjemná oddechovka, která může čtenáře rozesmát až k slzám. Kniha má krásnou obálku a v knize jsou i ilustrace. Já si knihu určitě přečtu za nějaký čas znovu. V knihovně mám rezervovanou další knihu od této autorky, na kterou se moc těším. Knihy od této autorky jsem objevila náhodou a autorka se tak brzo zařadila mezi mé oblíbené autorky.

Žádné komentáře:

Okomentovat